مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 آذر 1399 ساعت 16:552020-12-14اقتصادي

تاکید استاندار بر شتاب بخشی اجرای پروژه های گاز در سیستان و بلوچستان


استاندار سیستان و بلوچستان در دیدار با مدیرعامل شرکت گاز ایران خواستار شتاب بخشی به اجرای پروژه های گاز با توجه به برنامه زمان بندی طرح ها شد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان استاندار سیستان و بلوچستان در دیدار با مدیرعامل شرکت گاز ایران خواستار شتاب بخشی به اجرای پروژه های گاز با توجه به برنامه زمان بندی طرح ها شد.

احمدعلی موهبتی با حضور در شرکت گاز ایران در نشست با حسن منتظر تربتی مدیرعامل این شرکت با تاکید بر تسریع در اجرای پروژهاهای گاز در استان؛ اظهار داشت: بر اساس برنامه زمانبندی میبایست پروژه گازرسانی تا قبل از پایان دولت دوازدهم به چابهار برسد، اما قطعات مختلف انتقال خطوط لوله گاز در مسیر خاش- ایرانشهر و قطعاتی از مسیر ایرانشهر-چابهار با وجود پیشرفت خوب، از برنامه عقب هستند.

وی با تشکر از اینکه گازرسانی شهر خاش پیش از موعد مقرر به پایان رسید است و در شهر زاهدان نیز حدود 90 درصد این پیشرفت دارد؛ افزود: عملیات نصب علمک تاخیر دارد و از برنامه عقب است.

استاندار با اشاره به روند اجرای پروژه گازرسانی شهر زابل، خواستار سرعت بخشی به این پروژه شد و تصریح کرد: با توجه به فاصله برخورداری استان نسبت به سایر نقاط کشور، اجرای پروژه گازرسانی در استان بسیار مهم است و امید را در دل های دلدادگان نظام افزایش می دهد و از این نظر انتظارات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید استاندار بر شتاب بخشی اجرای پروژه های گاز در سیستان و بلوچستان

تاکید استاندار بر شتاب بخشی اجرای پروژه های گاز در سیستان و بلوچستان