مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 آذر 1399 ساعت 16:302020-12-14ورزشي

قرار بعد 9 شب بچه پولدارهای تهران ؛ عاشقم من، عاشقی پولدارم!


در زیر یکی از این عکس ها نوشته است: «عشق یعنی جریمه بعد 9 شبو میدم فقط بیا ببینمت/دوست داشتنتون رو به حرف نه، به عمل ثابت کنین» ما هم فقط نگاه !؟ - قرار بعد 9 شب بچه پولدارهای تهران ؛ عاشقم من، عاشقی پولدارم! در زیر یکی از این عکس ها نوشته است: عشق یعنی جریمه بعد 9 شبو میدم فقط بیا ببینمت/دوست داشتنتون رو به حرف نه، به عمل ثابت کنین ما هم فقط نگاه !؟ عصر ایران ؛ کاوه معین فر - در روزهایی که شیوع ویروس کرونا زندگی ما وتقریبا همه مردم جهان را درگیر خود کرده است دیدن بعضی اتفاقات واقعا ناراحت کننده، تعجب برانگیز و گاهی مشمئز کننده است.

علیرضا وهاب زاده (مشاور مطبوعاتی وزیر بهداشت) روز گذشته در توییتی نوشت : درست در شب هایی که پرستاران در بخش های کرونا برای مرگ و زندگی بیماران می جنگند، بچه پولداهای تهران! برای اینکه ثابت کنند بامردم عادی متفاوت هستند، برای دور دور های شبانه رسما فراخوان می دهند! این کارعلاوه بر دهن کجی به قانون و کادر درمان، توهین به مردمی است که قانون را رعایت می کنند.

واقعا با دیدن عکس های منتشر شده مربوط به این اتفاق فقط یک نکته در ذهن نقش می بندد : اینها چرا اینجوری هستند؟ چرا با همه چی می خواهند پُز بدهند؟ چرا اینقدر عُقده ای؟ و در نهایت سوال اصلی : اینها کی هستند؟ کسانی که چند ماه است در خانه مانده اند و از عوارض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرار بعد 9 شب بچه پولدارهای تهران ؛ عاشقم من، عاشقی پولدارم!

قرار بعد 9 شب بچه پولدارهای تهران ؛ عاشقم من، عاشقی پولدارم!