مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 آذر 1399 ساعت 15:402020-12-14اجتماعي

دومین معلم خوزستانی نیز ارثیه اش را به دانش آموزان بخشید


پس از معلم خیر اندیمشکی، معلم اهوازی دومین فرهنگی خوزستانی است که در یک فعالیت خیرخواهانه و انسان دوستانه ارثیه اش را صرف نظام تعلیم و تربیت کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، یکی دیگر از فرهنگیان خوزستانی که شهر اهواز است، ارثیه اش را برای ساخت مدرسه به دانش آموزان بخشید.

صادق نیسی گمراوی فرهنگی خیری است که با سهم ارث خود برای دانش آموزان اهوازی در کوی شهید مجاهد یک مدرسه سه کلاسه می سازد.

وی که سال هاست در سنگر تعلیم، انسان سازی و تربیت به فرزندان این مرز و بوم درس دوستی، فرهیختگی، ایثار و مهرورزی می دهد، امروز این درس های تعالی بخش را به صورت عملی برایشان معنا بخشید تا در دفترِ مشق آینده سازان ایران، مهرِ آسمانی معلمان ِوطن حک شود و برای همیشه به یادگار بماند.

وی پس از معلم خیر اندیمشکی، دومین فرهنگی خوزستانی است که در یک فعالیت خیرخواهانه و انسان دوستانه ارثیه اش را صرف نظام تعلیم و تربیت کرد تا همگان بدانند که معلمان این سرزمین همواره در میدان تعهد، سخاوت و مسئولیت پذیری پیشگام و پیش قدم هستند.

گمراوی در خصوص این اقدامش گفت: همیشه از دیدن مدارس خیر ساز که سرشار از عشقِ نیکوکاران به تحصیل دانش آموزان است، احساس شعف می کردم و همیشه در پی فرصتی بودم که در این امر با خیران شریک شوم و سهمی در بارور ساختن دانش و توانمندی فرزن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دومین معلم خوزستانی نیز ارثیه اش را به دانش آموزان بخشید

دومین معلم خوزستانی نیز ارثیه اش را به دانش آموزان بخشید