مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 آذر 1399 ساعت 15:102020-12-14سياسي

تاکید رییس قوه قضاییه بر برخورد با مقصرین آبگرفتگی های اخیر در خوزستان


ابراهیم رییسی رییس قوه قضاییه در جلسه شورای عالی قوه قضاییه تاکید کرد که موضوع آبگرفتگی در استان خوزستان برای چندمین بار است که اتفاق می افتد و بدون اغماض با قاصرین و مقصرین برخورد شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ به نقل از ایلنا، رییس قوه قضاییه گفت: موضوع آبگرفتگی در استان خوزستان برای چندمین بار است که اتفاق می افتد و لازم است به صورت جدی موضوع پیگیری شود و اگر قصور، تقصیر و ترک فعل افرادی موجب بروز این شرایط شده، بدون هیچ گونه رودربایستی و اغماض برخورد شود.

سید ابراهیم رییسی در جلسه صبح امروز شورای عالی قوه قضاییه با تجلیل از شخصیت علمی و انقلابی مرحوم آیت الله یزدی در همراهی با امام و رهبری اظهار داشت: آیت الله یزدی در دوره 10 ساله مدیریت دستگاه قضا، مخلصانه و دلسوزانه گام های ماندگاری برداشتند که قدردان زحمات ایشان هستیم.

رییس قوه قضاییه، آیت الله یزدی را فقیهی پارسا و زمان شناس توصیف کرد که قبل از پیروزی انقلاب اسلامی به مبارزه با حکومت ستمشاهی به عنوان انکر المنکرات پرداخت و بعد از پیروزی انقلاب نیز با همه وجود از جمهوری اسلامی به عنوان اعرف معروفات حمایت کرد و هر جا لازم بود، با احساس مسئولیت و غیرت دینی و انقلابی وارد میدان می شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید رییس قوه قضاییه بر برخورد با مقصرین آبگرفتگی های اخیر در خوزستان

تاکید رییس قوه قضاییه بر برخورد با مقصرین آبگرفتگی های اخیر در خوزستان