مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 آذر 1399 ساعت 13:352020-12-14اقتصادي

مشکل آب شرب باعث کاهش جمعیت بخش گرماب شهرستان خدابنده شده است


عضو شورای اسلامی شهرستان خدابنده گفت: مشکلات آب شرب در بخش گرماب باعث شده، جمعیت 31هزار نفری این بخش طی بیست سال گذشته با مهاجرت مردم به سایر مناطق، - امروز به 11 هزار نفر کاهش پیدا کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جلال محمدی روز دوشنبه در جلسه شورای اسلامی استان زنجان، با اشاره به اینکه اختلاف های ملموسی در زمینه پروانه های آب کشاورزی در استان وجود دارد، گفت: این بدان معنی است که بیشتر مباحث در این زمینه به ویژه موضوع مصرف آب و استخراج آن از چاه های کشاورزی، اعدادی است که بر روی کاغذ بیان می شود.

وی افزود: به عینه شاهد این موضوع هستیم که بحث نصب کنتور برای همه چاه های کشاورزی در استان انجام نمی شود، به ویژه این موضوع در منطقه زرین رود بیش از همه نمود دارد.

عضو شورای اسلامی استان زنجان با بیان اینکه مقرر شده بود از سد تالوار برای شهرستان خدابنده سهم آب شرب و کشاورزی تخصیص داده شود، تصریح کرد: این موضوع زمانی بیش از همیشه اهمیت پیدا می کند که بدانیم بخش افشار قطب تامین گندم استان به شمار می رود.

محمدی ادامه داد: امروز این سؤال نیز مطرح است که از پایاب سد گلابر که در شهرستان ایجرود واقع شده است، منطقه سجاسرود به چه میزان می تواند از این سهم در بخش شرب و کشاورزی برخوردار شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل آب شرب باعث کاهش جمعیت بخش گرماب شهرستان خدابنده شده است

مشکل آب شرب باعث کاهش جمعیت بخش گرماب شهرستان خدابنده شده است