مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 آذر 1399 ساعت 13:002020-12-14سياسي

12 هکتار از اراضی ملی در روستای دیل گچساران رفع تصرف شد


رییس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در روز گذشته با ورود مستقیم دادستان و اقدامات موثر و میدانی مسوولین شرکت آب منطقه ای استان و نیروی مقتدر انتظامی، -  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گچساران به نقل از روابط عمومی دادگستری، دکتر حسن نگین تاجی در نشست شورای پیشگیری از وقوع جرم  از شروع مرحله چهارم حرکت جهادی رفع تصرف از انفال در استان خبر داد.

 تصرف انفال، موضوعی که بسیاری از مردم علاوه برآن مسئولان را نگران کرده است.

حرکت جهادی رو به جلویی که از تنگه ی مهریان یاسوج با حضور مقامات ارشد قضایی استان آغاز شد و تاکنون با قاطعیت مقام ارشد قضایی استان ،تداوم یافته است.

شاید آن روزها اقدام دستگاه قضایی در تنگه ی مهریان را یک حرکت نمادین قلمداد  می کردند اما اکنون با استمرار آن دور چهارم آن در شهرستان گچساران آغاز شده است.

مقام ارشد قضایی استان در خصوص آغاز مرحله چهارم این حرکت جهادی اظهار کرد: در این مرحله با ورود قاطع دادستان محترم عمومی و انقلاب شهرستان گچساران ، رفع تصرفات دور چهارم آغاز شده است.

رییس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در مرحله چهارم رفع تصرفات و قطع دست اندازی ها به انفال و اراضی ملی را  که باید عموم مردم از آنها استفاده کنند، با شدت و قدرت ادامه  خواهیم داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

12 هکتار از اراضی ملی در روستای دیل گچساران رفع تصرف شد

12 هکتار از اراضی ملی در روستای دیل گچساران رفع تصرف شد