مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 آذر 1399 ساعت 12:502020-12-14سياسي

سال آخر شورا و کوچه گردی هایی که فایده ای برای مردم ندارد!


از ابتدای فعالیت شورای شهر فردیس تا کنون حواشی دامن گیر مجموعه مدیریت شهری شده است؛ حالا هم در آخرین روزهای حضور اعضاء در سمت نمایندگی مردم این حواشی ادامه دارد و باید دید پایان داستان به کجا ختم می شود؟! - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از فردیس، نزدیک به 4 سال از عمر شورای فردیس می گذرد اما در این مدت  نه تنها انتظار مردم از وجود یک شورا و شهرداری مستقل برآورده نشده، بلکه اقدام در خوری که نشان از استقلال شورا و شهرداری باشد، در فردیس انجام نشده است.

  فردیس که سال ها در سایه کرج دیده نشد و سهمی از مدیریت شهری کرج جز فروش بیش از حد  تراکم و بمب جمعیتی نبرده است؛ پس از سال ها پیگیری، مستقل شد تا به واسطه نمایندگانی از جنس همین مردم، نیازهای بی شمارش را یک به یک تامین کرده و سال های طولانی محرومیت و نادیده گرفته شدن نیازهایش را به دست فراموشی بسپارد.

شکوفایی پروژه های عمرانی را ببیند، راه هایش توسعه یابد و حداقل از فضای شهرک گونه خارج شده و ساختار شهری به خود بگیرد.

اگرچه نیازهای فردیس بیش از آن است که  یک دوره شورا پاسخگوی آن باشد، اما فارغ از هر گونه بدبینی، سیاه نمایی و آرمان گرایی، باید گفت؛ اولین دوره و فرصت 4 ساله شورا می توانست زمان خوبی برای بررسی نیازهای اساسی و گذاشتن سنگ بنای پروژه های عمرانی و زیرساخت های مورد نیاز فردیس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سال آخر شورا و کوچه گردی هایی که فایده ای برای مردم ندارد!

سال آخر شورا و کوچه گردی هایی که فایده ای برای مردم ندارد!