مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 آذر 1399 ساعت 12:052020-12-14اقتصادي

تقویت همکاری ها در دستور کار بانک ملت و شرکت ملی صنایع مس ایران


بانک ملت و شرکت ملی صنایع مس ایران با هدف تقویت تعاملات فی ما بین، تفاهمنامه همکاری امضا کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی بانک ملت، در قالب این تفاهمنامه که به امضای دکتر محمد بیگدلی مدیرعامل بانک ملت و اردشیر سعد محمدی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران رسید، طرفین سطح همکاری های خود را در امور بانکی و همچنین دیگر زمینه های مورد توافق، ارتقا خواهند داد.

دکتر محمد بیگدلی، مدیرعامل بانک ملت در مراسم امضا و تبادل این تفاهمنامه با اشاره به این نکته که شرکت ملی صنایع مس ایران از مشتریان بزرگ و تاثیرگذار نظام بانکی و به ویژه بانک ملت است، اظهار داشت: فعالیت های این شرکت به کل اقتصاد کشور کمک می کند و ما از امضای تفاهمنامه با این شرکت برای گسترش تعاملات، خوشحالیم.

وی با تاکید بر این نکته که کسب رتبه دوم شرکت ملی مس ایران در بین شرکت های بورسی کشور و همچنین جایگاه دوم ایران در بین کشورهای دارای مس در جهان، قابل افتخار است، ادامه داد: بانک ملت هم از بانک های بزرگ و موثر در اقتصاد کشور است و هرجا پروژه بزرگی در کشور انجام شده یا در حال انجام است بی تردید رد پای بانک ملت در آن پروژه دیده می شود.

دکتر بیگدلی مدیرعامل: بانک ملت 20 میلیارد دلار در حوزه نفتی کشور سرمایه گذاری کرده است مدیرعامل بانک ملت با اشاره به حضور این بانک در تمامی پروژه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقویت همکاری ها در دستور کار بانک ملت و شرکت ملی صنایع مس ایران

تقویت همکاری ها در دستور کار بانک ملت و شرکت ملی صنایع مس ایران