مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 آذر 1399 ساعت 11:552020-12-14سياسي

رییس قوه قضاییه: باید روش های نوین رسیدگی به پرونده ها را بررسی کنیم


رییس قوه قضاییه با تاکید بر ایده پردازی و تدوین نظام مسائل برای رسیدن به راهکارهای جدید در حل مسائل قضایی، گفت: باید بررسی کنیم که با چه روش های نوینی می توان به پرونده های جنایی و دعاوی خانواده، دعاوی مالی و مباحث مربوط به اسناد و املاک رسیدگی کرد که هم به مبانی قرآنی و فقهی نزدیک بوده و هم کارآمدتر باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمرکز رسانه قوه قضاییه، سید ابراهیم رییسی در جلسه صبح امروز شورای عالی قوه قضاییه با تجلیل از شخصیت علمی و انقلابی مرحوم آیت الله یزدی در همراهی با امام و رهبری اظهار داشت: آیت الله یزدی در دوره 10 ساله مدیریت دستگاه قضا، مخلصانه و دلسوزانه گام های ماندگاری برداشتند که قدردان زحمات ایشان هستیم.

رییس قوه قضاییه، آیت الله یزدی را فقیهی پارسا و زمان شناس توصیف کرد که قبل از پیروزی انقلاب اسلامی به مبارزه با حکومت ستمشاهی به عنوان انکر المنکرات پرداخت و بعد از پیروزی انقلاب نیز با همه وجود از جمهوری اسلامی به عنوان اعرف معروفات حمایت کرد و هر جا لازم بود، با احساس مسئولیت و غیرت دینی و انقلابی وارد میدان می شد.

رییسی با اشاره به شخصیت ساده زیست آیت الله یزدی اشاره و تصریح کرد: آیت الله یزدی بعد از 90 سال زندگی شرافتمندانه و متعهدانه و با وجود مسئولیت های مختلف، اندوخته ای از دنیا نداشت و حتی تنها منزل مسکونی خود را وق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس قوه قضاییه: باید روش های نوین رسیدگی به پرونده ها را بررسی کنیم

رییس قوه قضاییه: باید روش های نوین رسیدگی به پرونده ها را بررسی کنیم