مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 آذر 1399 ساعت 11:302020-12-14سياسي

برگزاری نشست مرور تجربه های اکبر صحرایی در حوزه هنری فارس


کارشناس مسئول آفرینش های ادبی حوزه هنری انقلاب اسلامی فارس از برگزاری دومین نشست تخصصی تجربه های یک نویسنده با حضور اکبر صحرایی نویسنده و فعال فرهنگی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی حوزه هنری انقلاب اسلامی استان فارس، هاشم کرونی ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: در 2 هفته اخیر 2 نشست با حضور این نویسنده نامدار شیرازی تشکیل شد و علاقه مندان توانستند این رویداد را از طریق فضای مجازی حوزه هنری استان فارس مشاهده کنند.

وی افزود: در نخستین نشست این نویسنده نامدار که جایزه جلال آل احمد را کسب کرده پیرامون چگونگی ورود به عالم نویسندگی، آشنایی با نشریه کمان و تلاش های مرتضی سرهنگی و هدایت الله بهبودی و مجموعه نوشته های خویش در این نشریه سخن گفت.

کارشناس مسئول آفرینش های ادبی حوزه هنری انقلاب اسلامی فارس ادامه داد: در نشست دوم به مقوله تاریخ شفاهی و فصل ممیز ان با ادبیات داستانی پرداخته شد و بر اهمیت و استقلال این گونه ادبی در کنار ادبیات داستانی تاکید شد.

وی گفت: صحرایی همانگونه که قلم شیرینی دارد در گفت و گو نیز به قول معروف دهانش گرم است و سخنش شیرین و علاقه مندان را جذب می کند، مثلاً در نشست اخیر خاطره ای از گفت و گو با مرحوم آیت ا… حائری شیرازی ذکر کرد که مورد توجه مخاطبین نیز واقع شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نشست مرور تجربه های اکبر صحرایی در حوزه هنری فارس

برگزاری نشست مرور تجربه های اکبر صحرایی در حوزه هنری فارس