مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 آذر 1399 ساعت 11:202020-12-14اقتصادي

فاز دوم نصب نیوجرسی محور کبودراهنگ- ویان در حال اجراست


فرماندار شهرستان کبودراهنگ در بازدید میدانی و نظارت مستقیم از اجرای فاز دوم نصب نیوجرسی و روشنایی محور کبودراهنگ- ویان گفت: از آغاز اجرای فاز اول طرح در سال 97 تاکنون یک و شش دهم کیلومتر روشنایی و نیوجرسی نصب شده است.

- ایسنا/همدان فرماندار شهرستان کبودراهنگ در بازدید میدانی و نظارت مستقیم از اجرای فاز دوم نصب نیوجرسی و روشنایی محور کبودراهنگ- ویان گفت: از آغاز اجرای فاز اول طرح در سال 97 تاکنون یک و شش دهم کیلومتر روشنایی و نیوجرسی نصب شده است.

حجت الله مهدوی مبلغ اعتباری برای اجرای فاز دوم طرح را حدود یک میلیارد و 100 میلیون تومان عنوان کرد و افزود: در دهه فجر سال گذشته فاز اول طرح نصب نیوجرسی و روشنایی محور کبودراهنگ- ویان با اعتباری افزون بر یک میلیارد و 37 میلیون تومان با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان به بهره برداری رسید.

وی ادامه داد: فاز دوم این طرح در دو کیلومتر و 800 متر اجرا می شود که برای نصب نیوجرسی حدود یک میلیارد و 200 میلیون تومان قرارداد بسته شده و عملیات اجرایی آغاز شده و در حال تکمیل است.

فرماندار شهرستان کبودراهنگ اضافه کرد: در این طرح نیز روشنایی در دو کیلومتر و 800 متر با قراردادی به مبلغ دو میلیارد و 100 میلیون تومان اجرا می شود که قسمتی از شبکه نیز انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فاز دوم نصب نیوجرسی محور کبودراهنگ- ویان در حال اجراست

فاز دوم نصب نیوجرسی محور کبودراهنگ- ویان در حال اجراست