مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 آذر 1399 ساعت 10:352020-12-14اقتصادي

واگذاری اراضی ملی با هدف رونق و توسعە بخش صنعت و گردشگری


معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعە منابع استاندار کردستان گفت: واگذاری اراضی ملی بە متقاضیان با هدف رونق و توسعە بخش صنعت و گردشگری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، خالد جعفری ظهر امروز در جلسه کمیسیون واگذاری اراضی ملی برای طرح های غیر کشاورزی(مادە 21) اظهار کرد:واگذاری اراضی ملی بە متقاضیان با هدف رونق و توسعە بخش صنعت و گردشگری است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعە منابع استاندار کردستان خاطرنشان کرد: سرمایە گذاران در استانی مانند کردستان باید هموارە مورد حمایت قرار بگیرند.

وی افزود: از آغاز سال جاری تا کنون این کمیسیون 6 جلسە تشکیل دادە است تا با فاصلە زمانی کمتر بتواند بخشی از مشکلات سرمایە گذاران را برطرف کند.

جلوگیری از تغییر کاربری اراضی مرغوب کشاورزی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعە منابع استاندار کردستان اذعان کرد: در کمیسیون واگذاری اراضی ملی به طرح های غیر کشاورزی از تغییر کاربری اراضی مرغوب کشاورزی جلوگیری خواهد شد.

وی تصریح کرد: تخصیص زمین به طرح ها در بخش های مختلف و با رعایت ضوابط و چارچوب های قانونی مورد بررسی قرار می گیرد و بر این اساس اقدامات لازم در راستای رونق هرچه بیشتر بخش صنعت و گردشگری در استان انجام خواهد گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واگذاری اراضی ملی با هدف رونق و توسعە بخش صنعت و گردشگری

واگذاری اراضی ملی با هدف رونق و توسعە بخش صنعت و گردشگری