مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 آذر 1399 ساعت 10:302020-12-14حوادث

کشف و ضبط دو قبضه اسحله به همراه 8 قطعه کبک از شکارچیان متخلف


مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد گفت: پاسگاه انتظامی کاکان در ایست و بازرسی از یک خودرو با 4 نفر سرنشین لاشه 8 قطعه کبک شکار شده و 2قبضه اسلحه را کشف و ضبط کردند.

- مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کهگیلویه و بویراحمد در این خصوص افزود: پس از نشست هایی که با مسئولین انتظامی استان داشتیم، بنا بر استاندارهای جهانی تعریف شده (به ازاء هر هزار هکتار یک محیط بان) بر کمبود محیط بان در حفاظت از مناطق تحت مدیریت خود تاکید داشتیم و خواهان همکاری پاسگاه های انتطامی بعنوان بازویی قدرتمند با محیط زیست در جلوگیری از شکار و برخورد با متخلفین قوانین زیست محیطی بودیم اسدالله هاشمی ضمن تشکر از همکاری خوب مراجع قضایی و انتظامی با این اداره در استان اظهار کرد: در راستای همین نشست ها بود که مامورین پاسگاه انتظامی کاکان دیروز 23 آذر در یک ایست و بازرسی موفق می شوند از یک ماشین با 4 نفر سرنشین لاشه 8 قطعه کبک شکار شده را به همراه 2 قبضه اسلحه ساچمه زنی کشف و ضبط کنند.

وی ضمن تشکر ویژه از پاسگاه انتظامی کاکان افزود: پس از هماهنگی با محیط زیست هر 4 نفر متخلف به همراه آلات مکشوفه به منظور اعمال قانون به مراجع قضایی معرفی شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کهگیلویه و بویراح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف و ضبط دو قبضه اسحله به همراه 8 قطعه کبک از شکارچیان متخلف

کشف و ضبط دو قبضه اسحله به همراه 8 قطعه کبک از شکارچیان متخلف