مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 آذر 1399 ساعت 10:102020-12-14سياسي

سعید جلیلی: کسانی که به اشک های زارعی خندیدند، در دام پوزخند دشمن گرفتار شدند


وقتی برخی از روی فهم غلط، جوسازی می کنند و برخی نیز جوگیر می شوند، کسانی را نیاز داریم که مثل مرحوم زارعی بایستند فریاد بزنند و اشک بریزند تا مردم را متنبه به موضوعاتی بکنند.

- عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: اشکی که مرحوم زارعی از سر غیرت در مجلس بر گونه های مبارکش ریخت، حقیقاً هم در این دنیا و هم در آخرت برای او آبرو خواهد بود.

این اشک، اشکی بود که تلاش داشت بزکی که دشمن در رفتار خودش دارد را پاک کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سعید جلیلی در آیین گرامیداشت علی اصغر زارعی جانشین سابق سازمان پدافند غیرعامل که از سوی این سازمان برگزار شد، گفت: هر کسی به رفتار فردی و اجتماعی مرحوم زارعی نگاه می کرد، نمی توانست منکر صدق و صفای این عزیز باشد و نکته مهم این است که چرا این صدق حاصل می شود و کسانی این توفیق را پیدا می کنند که صدق، ملکه رفتاری آن ها می شود.

تأمل بر این می تواند برای ما عبرت آموز باشد.

ما باید از این افراد عبرت بگیریم که اگر توانسته اند چنین ویژگی را ملکه خود کنند چگونه آن را به دست آورده اند تا ما هم از آن درس بگیریم.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: شاید ریشه اصلی آن صدقی که در چنین شخصیت های بزرگواری پیدا می شود همان ایمان عمیق است و اگر مراحل حیات این مرحوم را بررسی کنید، گواهی می دهید که چه در دفاع مقدس که همه دنیا به کمک دشمن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سعید جلیلی: کسانی که به اشک های زارعی خندیدند، در دام پوزخند دشمن گرفتار شدند

سعید جلیلی: کسانی که به اشک های زارعی خندیدند، در دام پوزخند دشمن گرفتار شدند