مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 آذر 1399 ساعت 08:552020-12-14پزشكي

پرستار فارغ التحصیل بیکار نداریم/جان های شیفته؛ این 92 نفر


مدیر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی تبریز در خصوص وجود پرستار فارغ التحصیل بیکار در استان گفت: شاید وجود داشته باشد ولی قطعا تعدادشان خیلی کم است زیرا از همین جا اعلام می کنیم که اگر پرستاری طرح خود را حتی در سال 95 هم گذرانده است را ما به کار می گیریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، عبدالله صفری، مدیر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی تبریز، امروز در نشست خبری به مناسبت گرامیداشت هفته پرستار اظهار داشت: کرونا جایگاه پرستاری و اهمیت آن را در جامعه نشان داد به طوریکه قشر پرستاری ما در طول این یکسال دست به دست داده و در سنگر سلامت در حال مبارزه هستند.

  مدیر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی تبریز خاطرنشان کرد: 92 شهید پرستار در کل کشور و 5 شهید از جمله  اکبر امیریان، نوشین اکبری، فرناز کیهان، پریسا فتحی پور، ابراهیم خلیلی از استان آذربایجان شرقی در گروه پرستاری به علت کرونا شهید شده اند.

  وی با بیان اینکه بیش از 7 هزار پرستار در کل کشور در حال گذراندن قرنطینه هستند، گفت: با همراهی و تلاش کادر درمان کرونا مدیریت می شود که در این میان نقش مردم بسیار زیاد است.

  صفری با اشاره بر اینکه امسال نیز همانند سال های دیگر روز بزرگ پرستاری را گرامی خواهیم داشت ولی باید روش تجلیل را منطبق با شرایط کرد، گفت: مراسم سراسری به صورت ویدیوکنفرانس و ویژه برنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرستار فارغ التحصیل بیکار نداریم/جان های شیفته؛ این 92 نفر

پرستار فارغ التحصیل بیکار نداریم/جان های شیفته؛ این 92 نفر