مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 آذر 1399 ساعت 08:102020-12-14اقتصادي

امسال تولید ماهیان سردابی در کرمانشاه به 14 هزار تن می رسد


به گفته کارشناس مسئول ماهیان سردابی اداره کل شیلات استان کرمانشاه، امسال تولید ماهیان سردابی در استان به حدود 14 هزار تن می رسد.

- ایسنا/کرمانشاه به گفته کارشناس مسئول ماهیان سردابی اداره کل شیلات استان کرمانشاه، امسال تولید ماهیان سردابی در استان به حدود 14 هزار تن می رسد.

سعید بابایی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به در برنامه بودن افزایش تولید ماهیان سردابی در استان، اظهار کرد: برآورد می شود امسال میزان تولید ماهیان سردابی در استان از 13 هزار و 430 تن سال گذشته به حدود 14 هزار تن برسد.

وی گفت: افزایش تولید ماهیان سردابی با توسعه پرورش این نوع ماهی ها در دریاچه سدهای مخزنی و اراضی پایاب سدها دنبال می شود، ضمن اینکه افزایش تولید با مکانیزه کردن مزارع هم در برنامه است.

کارشناس مسئول ماهیان سردابی اداره کل شیلات استان کرمانشاه با بیان اینکه در همه شهرستان های استان کرمانشاه بجز شهرستان قصرشیرین مزرعه پرورش ماهیان سردابی داریم، اضافه کرد: هم اکنون استان کرمانشاه 362 مزرعه تولید ماهی سردابی دارد که عمده این مزارع در شهرستان دالاهو قرار دارند.

بابایی با بیان اینکه استان کرمانشاه یکی از تولیدکنندگان بزرگ ماهیان سردابی در کشور است، گفت: این استان هم اکنون بعد از لرستان، چهارمحال و بختیاری و کهکیلویه وبویراحمد چهارمین استان تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امسال تولید ماهیان سردابی در کرمانشاه به 14 هزار تن می رسد

امسال تولید ماهیان سردابی در کرمانشاه به 14 هزار تن می رسد