مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 آذر 1399 ساعت 07:552020-12-14دانش

علوم اعصاب و روانپزشکی محاسباتی


دانشکده مهندسی پزشکی با همکاری انجمن علمی دانشکده مهندسی پزشکی دانشگاه صنعتی امیرکبیر در سلسله جلسات هم افزایی «گفتماه» به بررسی موضوع علوم اعصاب و روانپزشکی محاسباتی می پردازد.

- دانشکده مهندسی پزشکی با همکاری انجمن علمی دانشکده مهندسی پزشکی دانشگاه صنعتی امیرکبیر در سلسله جلسات هم افزایی گفتماه به بررسی موضوع علوم اعصاب و روانپزشکی محاسباتی می پردازد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه دانشجویان ایسنا، نظر به اهمیت و جایگاه سیستم های عصبی و شناختی در شکل گیری انتخاب ها، عملکرد، و عکس العمل در شرایط مختلفف علاوه بر حوزه های مرتبط با علوم پزشکی و روانشناختی، حوزه های مختلفی از علوم مهندسی نظیر مندسی پزشکی، مهندسی الکترونیک و کنترل، مهندسی معماری و عمران، مهندسی هوافضا و علوم پایه و دیگر شاخه های علم مانند طراحی صنعتی، هنر، فلسفه، مدیریت و بازاریابی نیز در سال های اخیر به طور چشمگیری به مطالعه سیستم های عصبی و شناختی جذب شده اند.

علاوه بر حوزه های ذکر شده، نظر به اهمیت مطالعه این سیستم ها، دولت ها در کشورهای مختلف، بودجه های خاصی به مطالعات این حوزه تخصیص داده اند که در کشور ایران نیز ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی در این زمینه حمایت های ویژه ای را از پروژه ای مرتبط با علوم شناختی به عمل می آورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علوم اعصاب و روانپزشکی محاسباتی

علوم اعصاب و روانپزشکی محاسباتی