مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 آذر 1399 ساعت 06:252020-12-14دانش

طرح «همدلی با دانشجویان» دانشگاه شریف تا پایان دی ماه اجرا می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه شریف، فاطمی زاده، معاون دانشجویی دانشگاه شریف گفت: طرح همدلی با دانشجویان با هدف برقراری تعامل با دانشجویان، - طرح همدلی با دانشجویان دانشگاه شریف تا پایان دی ماه اجرا می شود معاون دانشجویی دانشگاه شریف گفت: طرح همدلی با دانشجویان با هدف برقراری تعامل با دانشجویان توسط کارشناسان مرکز مشاوره دانشگاه شریف آغاز و تا پایان دی ماه امسال ادامه دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه شریف، فاطمی زاده، معاون دانشجویی دانشگاه شریف گفت: طرح همدلی با دانشجویان با هدف برقراری تعامل با دانشجویان، احوالپرسی و پرس و جو از وضعیت زندگی دانشجویان در دوره کرونا توسط کارشناسان مرکز مشاوره دانشگاه آغاز و تا پایان دی ماه امسال ادامه دارد.

وی افزود: بر اساس این طرح مقرر است کارشناسان مرکز مشاوره و تعدادی از کارشناسان آموزش دانشکده با شماره تلفن همراه دانشجویان تماس بگیرند و ضمن احوالپرسی و صحبت با دانشجویان تلاش کنند تا نسبت به گردآوری مسایل و مشکلات این روز های دانشجویان در دوره ی کرونا و انعکاس آن به مدیریت دانشگاه اقدام کنند.

فاطمی زاده گفت: این طرح از آبان ماه شروع شده و انتظار می رود تا پایان دی ماه با تمامی دانشجویان شاغل به تحصیل (به استثنای ورودی ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح «همدلی با دانشجویان» دانشگاه شریف تا پایان دی ماه اجرا می شود

طرح «همدلی با دانشجویان» دانشگاه شریف تا پایان دی ماه اجرا می شود