مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 آذر 1399 ساعت 06:202020-12-14ورزشي

کیهانی هیچ حمایتی از ما نمی کرد/ دوومیدانی در کرمانشاه فقیر است


دونده 800 متر کرمانشاهی تیم ملی دوومیدانی ایران گفت: درحالی که در کشورهای مختلف دنیا توجه زیادی به رشته مدال آوری چون دوومیدانی دارند، اما این رشته درکرمانشاه فقیر است.

- "کیهانی" هیچ حمایتی از ما نمی کرد/ دوومیدانی در کرمانشاه فقیر است ایسنا/کرمانشاه دونده 800 متر کرمانشاهی تیم ملی دوومیدانی ایران گفت: درحالی که در کشورهای مختلف دنیا توجه زیادی به رشته مدال آوری چون دوومیدانی دارند، اما این رشته درکرمانشاه فقیر است.

پژمان یارولی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به نامناسب بودن وضعیت این روزهای دوومیدانی، اظهارکرد: تا قبل از شیوع کرونا برای مسابقات داخل سالن آسیا و قهرمانی آسیا آماده می شدیم، اما شیوع این بیماری برنامه ها را به هم ریخت و باتوجه به اینکه هنوز زمان دقیقی برای برگزاری این مسابقات مشخص نشده، برای همین در یک بلاتکلیفی به سر می بریم.

وی تصریح کرد: اینکه هنوز مشخص نیست آیا سال آینده این مسابقات برگزار می شود یا نه، باعث شده تا حدودی انگیزه ام گرفته شود.

این دونده ملی پوش اضافه کرد: از سوی دیگر از زمانی که کرونا شیوع پیدا کرده، پیست دوومیدانی کرمانشاه بصورت مکرر تعطیل شده و مجبورم در پارک شرقی و یا جاده سراب قنبر در جنوب شهر تمریناتم را ادامه دهم، این درحالی است که تمرین کردن روی آسفالت برای یک دونده بسیار خطر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کیهانی هیچ حمایتی از ما نمی کرد/ دوومیدانی در کرمانشاه فقیر است

کیهانی هیچ حمایتی از ما نمی کرد/ دوومیدانی در کرمانشاه فقیر است