مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 آذر 1399 ساعت 06:202020-12-14اجتماعي

تدوین پیوست های پژوهشی برای اجرای برنامه ها در آموزش و پرورش


رییس پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش با بیان اینکه شاهد فعالیت پژوهشسراهای دانش آموزی در سطح کشور هستیم که رکن مهم توسعه فرهنگ پژوهش در مدارس محسوب می شوند گفت: - رییس پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش با بیان اینکه شاهد فعالیت پژوهشسراهای دانش آموزی در سطح کشور هستیم که رکن مهم توسعه فرهنگ پژوهش در مدارس محسوب می شوند گفت: بر اساس اسناد تحولی مکلف به تدوین پیوست های پژوهشی برای برنامه های اجرایی هستیم به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فرهاد کریمی در آیین تجلیل از معلمان پژوهنده و پژوهشگران برتر که از شبکه شاد پخش شد با بیان اینکه یکی از مهمترین اولویت های پژوهشی کشور در آموزش و پرورش مورد توجه قرار گرفت، گفت: دارای سامانه ملی پژوهشی هستیم که از مناطق تا مدرسه نفوذ دارد.

علاوه بر این در شورای تحقیقات استان ها دارای ظرفیت های پژوهشی مهم هستیم و در ستاد و معاونت ها نیز کمیته های پژوهشی داریم.

وی افزود: این کمیته ها فعالیت های پژوهشی معاونت ها را ساماندهی می کنند.

در کنار این ها، در سطح مناطق شاهد فعالیت پژوهشسراهای دانش آموزی در سطح کشور هستیم که رکن مهم توسعه فرهنگ پژوهش در مدارس محسوب می شوند.

رییس پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش با اشاره به برنامه معلمان پژوهنده و فعالیت اقدام پژوهی گفت: امسال بیست و سومین دوره اجرای برنامه معلم پژوهنده س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدوین پیوست های پژوهشی برای اجرای برنامه ها در آموزش و پرورش

تدوین پیوست های پژوهشی برای اجرای برنامه ها در آموزش و پرورش