مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 آذر 1399 ساعت 05:452020-12-14سياسي

اجرای ویژه برنامه «چله بیداری» به مناسبت سالروز شهید سلیمانی


مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان قزوین گفت: به مناسبت اولین سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی ویژه برنامه «چله بیداری» با هدف تقویت روحیه ی استکبارستیزی در دانش آموزان برگزار خواهد شد.

- قزوین- مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان قزوین گفت: به مناسبت اولین سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی ویژه برنامه چله بیداری با هدف تقویت روحیه ی استکبارستیزی در دانش آموزان برگزار خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سازمان بسیج دانش آموزی استان قزوین؛ سرهنگ محمد سرباز با اشاره به ویژه برنامه های بسیج دانش آموزی استان قزوین به مناسبت سالگرد شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: شهادت حاج قاسم سلیمانی داغ عظیمی بود که نه تنها قلب مردم ایران بلکه قلب تمام آزادی خواهان جهان را بدردآورد اما آنچه که میهن اسلامی را پس مرگ سرداران مقاومت و شهادت مردان خدا مقتدر نگه می دارد وجود هزاران سلیمانی در بطن جامعه است و ما به عنوان پرچمداران این انقلاب، موظفیم تا منش و کردارسردار سلیمانی را در روح نوجوانان و جوانان انقلاب اسلامی نهادینه کنیم.

وی افزود: به مناسبت سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی به دنبال یک برنامه و پویش با قابلیت های فناوری بودیم تا بتوانیم ظرفیت انسانی را به صورت حداکثری پای کار آوریم به همین منظور برنامه های ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای ویژه برنامه «چله بیداری» به مناسبت سالروز شهید سلیمانی

اجرای ویژه برنامه «چله بیداری» به مناسبت سالروز شهید سلیمانی