مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 آذر 1399 ساعت 04:202020-12-14سياسي

کرونا در آموزش انقلاب ایجاد کرد


پدیده کرونا به شکل انقلاب گونه ای مقوله آموزش را دچار تحول و از بستر حضوری به فضای مجازی منتقل کرده است.

- ایسنا/فارس استاد تمام دانشگاه شیراز گفت: پدیده کرونا به شکل انقلاب گونه ای مقوله آموزش را دچار تحول و از بستر حضوری به فضای مجازی منتقل کرده است.

رحمت الله مرزوقی در جمع اعضای کمیته علمی همایش ملی آموزش در دوران کرونا، با بیان اینکه پدیده کرونا به شکل انقلاب گونه ای مقوله اموزش را به نحو ناگهانی، تحمیلی و سریع به بستر مجازی و غیرحضوری منتقل کرد، گفت: این پدیده از لحاظ سرعت عمل، فراگیری و تحولات ناشی از آن پدیده ای بی سابقه در ایجاد تحولات آموزشی قلمداد می شود که می توان از آن تحت عنوان انقلاب کرونایی در آموزش یاد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از آموزش و پرورش فارس، مرزوقی افزود: در واقع ما با پدیده ای روبرو شدیم که هیچ گونه پیش پنداشتی نسبت به وقوع آن با این همه قدرت و سطح تاثیرگذاری نداشتیم به همین دلیل فاقد یک سامانه سازمان یافته مقابله با این حادثه عظیم و تاثیرگذار غیر مترقبه بودیم.

این استاد تمام دانشگاه شیراژ ادامه داد: پدیده کرونا در عمده بخش های جام جهانی گسترش یافت و همه قلمروهای زندگانی اقتصادی، اجتماعی ، فرهنگی و آموزشی را در سطح جوامع دستخوش تغییرات اساسی قرار داد و بدیهی است که برخورد با این چنین پدیده انفجا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا در آموزش انقلاب ایجاد کرد

کرونا در آموزش انقلاب ایجاد کرد