مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آذر 1399 ساعت 22:202020-12-13اقتصادي

یاران مکتب حاج قاسم؛ از میز خدمت تخصصی تا کلینیک صنعتی


یاران مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی این روزها در شاهرود اقدامات متفاوتی را اجرایی می کنند؛ از برگزاری میز خدمت تخصصی تا جلسه مشترک کلینیک صنعت یار فقط گوشه هایی از آن است.

- جعفر اسماعیلی، فرمانده بسیج ادارات و کارگری شهرستان شاهرود در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شاهرود اظهار کرد: چهارمین میز خدمت تخصصی و جلسه مشترک کلینیک صنعت یار با حضور مسؤول بسیج مهندسین علم و صنعت، مسؤول عارضه یابی واحدهای تولیدی شرق استان، فرمانده حوزه بسیج ادارات و کارگری و تسهیلگر و مسؤول صندوق های اشتغال زایی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود در اداره غله و ذخیره سازی این شهرستان برگزار شد و نتایج خوبی به همراه داشت.

تو گزارشی از وضع فعلی واحدهای صنعتی و عارضه یابی صورت گرفته در سال قبل برای 45 واحد صنعتی و ادامه این کار در سال 99 اشاره و خاطرنشان کرد: این مشکلات در چند بخش دسته بندی شده که شامل مشکل نقدینگی، بروکراسی زیاد اداری، مشکل تأمین مواد اولیه موردنیاز، فروش محصولات واحدهای تولیدی، نوسانات قیمت ها، ارز و .

است.

فرمانده بسیج ادارات و کارگری شهرستان شاهرود گفت: به صورت عملیاتی، مشکل سه واحد صنعتی که مرتبط با اداره غله و ذخیره سازی شهرستان شاهرود بود، را بررسی کرده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یاران مکتب حاج قاسم؛ از میز خدمت تخصصی تا کلینیک صنعتی

یاران مکتب حاج قاسم؛ از میز خدمت تخصصی تا کلینیک صنعتی