مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آذر 1399 ساعت 17:552020-12-13اجتماعي

اهمیت توجه به نحوه مراقبت صحیح و بهداشت در زمان استفاده ماسک


کارگاه آموزشی مجازی «مبارزه و کنترل بیماری کرونا» ویژه زنان خانه دار به همت جهادانشگاهی استان و با همکاری دفتر امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل برگزار شد.

- ایسنا/اردبیل کارگاه آموزشی مجازی مبارزه و کنترل بیماری کرونا ویژه زنان خانه دار به همت جهادانشگاهی استان و با همکاری دفتر امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل برگزار شد.

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل23 آذر در حاشیه برگزاری این کارگاه بر اهمیت و اطلاع رسانی در خصوص بیماری کرونا تاکید کرد و افزود: هدف از برگزاری این کارگاه مجازی پیشگیری، افزایش سطح آگاهی، آموزش، فرهنگ سازی، حفاظت از گروه های آسیب پذیر، ایجاد محدودیت هدفمند، تقویت فرآیند درمانی بیماران و کاهش حداکثری موارد بستری کرونا ویروس است.

فریبا محمدلو ادامه داد: سامانه آموزش مجازی جهاددانشگاهی ظرفیت خوبی برای استان است و می تواند در برگزاری پیوسته آموزش ها و اطلاع رسانی به جامعه هدف مورد استفاده قرار گیرد.

در ادامه این کارگاه، دکتری آموزش ارتقای سلامت اظهار کرد: با افزایش بیماران مبتلا به کرونا لازم است توصیه و موارد لازم برای مدیریت و کنترل اپیدمی کووید 19 در خانواده ها و افراد جامعه مورد توجه قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهمیت توجه به نحوه مراقبت صحیح و بهداشت در زمان استفاده ماسک

اهمیت توجه به نحوه مراقبت صحیح و بهداشت در زمان استفاده ماسک