مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آذر 1399 ساعت 17:102020-12-13فناوري

همکاری شرکت صهیونیستی با فیس بوک برای جاسوسی از کاربران


شرکت صهیونیستی «اوناوو» نرم افزاری با همین نام را به فیس بوک فروخته است که به کار جمع آوری اطلاعات از کاربران مشغول بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، شرکت های فناوری متعددی در سرزمین اشغالی به کار جاسوسی در شبکه اینترنت مشغول هستند و شرکت های فراملیتی متعددی از جمله فیس بوک با شرکت های صهیونیستی در این خصوص همکاری دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازوبسایت عرب48 ، عمده این شرکت ها وابسته به افرادی است که به یگان 8200 شعبه اطلاعات نظامی اسراییل وابسته هستند و آموزش های حملات سایبری دیده اند.

یکی از این شرکت ها Onavo است که دو سرباز اسراییلی به نام های گای روزین و رویی تیگر در سال 2011 پس از خروج از یگان 8200 ارتش صهیونیستی تأسیس کردند و برنامه جاسوسی خود را در سال 2013 به شرکت فیس بوک در قبال 150 میلیون دلار فروخت.

محصولات این شرکت اخیرا به یک مشکل قضایی برای فیس بوک تبدیل شده و روزنامه مارکر امروز (یکشنبه) نوشت که دادگاه رأی به توقف استفاده از نرم افزار اوناوو داده است.

مارک زاکربرگ مدیر عامل فیس بوک در ژوئن گذشته در کمیته فرعی امور تجاری در مجلس نمایندگان  آمریکا حاضر شد.

هنگامی که از او سؤال شد که آیا شرکت اسراییلی اوناوو به فیس بوک توانایی جاسوسی داده است؟ زاکربرگ پاسخ داد: مطمئنا نمی توانم در خصوص این موضوع، چنین تعبیری را به کار ببرم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری شرکت صهیونیستی با فیس بوک برای جاسوسی از کاربران

همکاری شرکت صهیونیستی با فیس بوک برای جاسوسی از کاربران