مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آذر 1399 ساعت 16:052020-12-13حوادث

100 نفر از مخلان نظم و امنیت در زاهدان دستگیر شدند


دادستان عمومی و انقلاب زاهدان از شناسایی و دستگیری حدود 100 نفر از مخلان امنیت در این شهرستان طی عملیات های ضربتی توسط دستگاه های امنیتی و انتظامی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مهدی شمس آبادی اظهار داشت: پس از اقدام ناجوانمردانه عده ای از افراد شرور و سارق در زاهدان که منجر به فوت یک جوان ورزشکار شد دستور ویژه ای برای بررسی سریع موضوع صادر شد.

وی افزود: در همین راستا با اقدام فوری و ورود جدی اداره کل اطلاعات، نیروی انتظامی و سپاه پاسداران قریب به 100 نفر از کسانی که سابقه شرارت و بر هم زدن نظم عمومی را در پرونده داشتند طی عملیات های ضربتی شناسایی و تحویل مراجع قانونی شدند.

دادستان عمومی و انقلاب زاهدان گفت: این افراد پس از دستگیری در اعترافات خود به اقدامات بر هم زننده نظم عمومی و سرقت اعتراف کردند که مراحل قضایی پرونده های آنان به قید فوریت در دست اقدام و اجراست.

وی تاکید کرد: همان طور که در ماده 279 قانون مجازات اسلامی ذکر شده محاربه عبارتست از کشیدن سلاح به قصد جان، مال و یا ناموس مردم و ارعاب آنها به نحوی که موجب ناامنی در محیط شود که عمل ارتکابی این متخلفان نیز مصداق بارز همین ماده است.

شمس آبادی ادامه داد: با توجه به نوع مجازاتی که قانون گذار تعیین کرده، دستگاه قضایی نیز حداکثر مجازات را برای این نوع متهمان تعیین خواه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

100 نفر از مخلان نظم و امنیت در زاهدان دستگیر شدند

100 نفر از مخلان نظم و امنیت در زاهدان دستگیر شدند