مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آذر 1399 ساعت 16:052020-12-13اقتصادي

درآمد 28 میلیون ریالی مرزنشینان کردستانی از کارت مبادلات مرزی


رییس سازمان صنعت،معدن و تجارت کردستان گفت: 28 هزار و 550 خانوار مرزنشین کارت مبادلات مرزی دارند و ماهیانه می توانند 28 میلیون ریال تخفیف مبادلاتی دریافت کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمد دره وزمی عصر یکشنبه در جلسه ساماندهی مبادلات مرزی استان کردستان، اظهار کرد: مرزنشینان مستقر در محدوده 3 بازارچه غیر رسمی سیرانبند بانه، خانم شیخان مریوان و مله خورد سروآباد از کارت معافیت مبادلات مرزی بهره مند شده اند و بر اساس این معافیت ها تا سقف 28 میلیون ریال می توانند در آمد داشته باشند.

وی افزود: با توجه به مصوبه هیئت دولت، خدمتی که برای استفاده مرزنشینان از این کارت در نظر گرفته شده، بهره مندی از سود 10 درصدی واردات 97 قلم کالایی است که بازرگانان تنها با استفاده از این کارت ها می توانند این کالاها را وارد کنند.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان خاطرنشان کرد: هم اکنون برای 28 هزار و 550 خانوار مرزنشین در این 3 شهرستان کارت مبادلات مرزی صادر شده است که متأسفانه تنها 16 هزار و 137 مورد آنها فعال است.

دره وزمی اعلام کرد: مرز نشینانی که کارت های مبادلات مرزی آنها غیر فعال شده است می توانند با مراجعه به دفاتر خدمات الکترونیک دولت اقدام به فعال سازی کارت های خود کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درآمد 28 میلیون ریالی مرزنشینان کردستانی از کارت مبادلات مرزی

درآمد 28 میلیون ریالی مرزنشینان کردستانی از کارت مبادلات مرزی