مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آذر 1399 ساعت 14:502020-12-13فرهنگي

خبرهایی از یک مسابقه بازی نویسی و جشنواره تئاتر تهران


پردیس تئاتر تهران از روز 22 آذر ماه به مدت 4 روز میزبان 25 جشنواره تئاتر تهران است و همچنین در خبر دیگر آمده است که «چهارمین مسابقه بازی نویسی» تمدید شد.

- پردیس تئاتر تهران از روز 22 آذر ماه به مدت 4 روز میزبان 25 جشنواره تئاتر تهران است و همچنین در خبر دیگر آمده است که چهارمین مسابقه بازی نویسی تمدید شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی پردیس تئاتر تهران ،در جریان این جشنواره 12 نمایش پذیرفته شده از کلیه مناطق تهران بصورت بر خط اجرا و در معرض داوری قرار میگیرد.

بر اساس این گزارش نمایشهای ماشین نشین هابه نویسندگی و کارگردانی علی خودسپانی،،آتش نشانهابه نویسندگی و کارگردانی رسول حق شناس،پرواز c130به نویسندگی و کارگردانی مهدی پازوکی،آتش دل به نویسندگی و کارگردانی باقر صمدی،قلاده برای سگ مرده به نویسندگی و کارگردانی محمد چرمشیر رضا همتی،عروسی بانو گشسب به نویسندگی و کارگردانی اردشیر صالحپور و سمیه آباده،عامدانه،عاشقانه،قاتلانه به نویسندگی و کارگردانی ساناز بیان و کیمیا امینی،سالهای بی من به نویسندگی و کارگردانی ابراهیم رهگذر و سحر فرامرزی راد،امیر ارسلان نامدار به نویسندگی و کارگردانی مهدی صفار نژاد و امیر علی بدلی سیاریحون به نویسندگی و کارگردانی حمید ابراهیمی و پژمان کاشفی ،ناگهان زود به نویسندگی و کارگردانی م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبرهایی از یک مسابقه بازی نویسی و جشنواره تئاتر تهران

خبرهایی از یک مسابقه بازی نویسی و جشنواره تئاتر تهران