مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آذر 1399 ساعت 12:052020-12-13اجتماعي

به کارگیری 330 نفر پلیس در طرح زمستانه جاده های خراسان شمالی


فرمانده انتظامی خراسان شمالی با اشاره به اینکه در طرح زمستانه پلیس راه، 330 نفر نیروی پلیس بکار گیری شده اند، گفت: هدف از اجرای این طرح، افزایش انضباط ترافیکی و ایمنی ترددها در معابر برف گیر استان، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از پایگاه خبری پلیس علیرضا مظاهری در مراسم آغاز طرح زمستانه پلیس راه اظهار کرد: در اجرای این طرح 330 نفر نیروی پلیس، 77 تیم خودرویی، 19 تیم موتوری و 62 پاس پیاده به کارگیری شده اند.

وی با اشاره به اینکه پلیس به صورت شبانه روزی در 4 گردنه امین الله، اسدلی، جوزک و تنگه ترکمن استقرار دارد، افزود: تعداد 7 تیم خودرویی نیز با همیاری و همکاری تیم های امداد و نجات راهداری، امداد خودرو و اورژانس به کارگیری شده اند.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی به امکانات و تجهیزات سایر دستگاه های امدادی و خدمات رسان در اجرای این طرح نیز اشاره کرد و گفت: 70 دستگاه آمبولانس، یک فروند بالگرد، 59 پایگاه ثابت و سیار، 720 نفر امدادگر در حوزه هلال احمر و اورژانس در اجرای این طرح بکار گیری شده اند.

وی بابیان اینکه اداره کل راهداری استان نیز در این طرح با به کارگیری تمام توان خود و همچنین 256 نفر نیرو مستقر در 26 راهدارخانه در سطح استان، آماده اجرای مأموریت طرح زمستانه است، تصریح کرد: انتظار ما از شهروندان و خصوصاً رانندگان عزیز این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به کارگیری 330 نفر پلیس در طرح زمستانه جاده های خراسان شمالی

به کارگیری 330 نفر پلیس در طرح زمستانه جاده های خراسان شمالی