مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آذر 1399 ساعت 11:552020-12-13سياسي

از برگزاری کنگره ملی ذوالشهادتین تا تدوین سند جامع فرهنگ عمومی


استاندار سمنان از برگزاری کنگره ملی ذوالشهادتین خبر داد و گفت: تدوین و تنظیم راهبردهای شورای فرهنگ عمومی استان سمنان، اقدام ارزشمندی است که به واسطهٔ آن چند سند فرهنگی حائز اهمیت تدوین می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، علیرضا آشناگر بعدازظهر امروز در هفتاد و هشتمین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان سمنان که در سالن کوثر استانداری سمنان برگزار شد، به برگزاری کنگره ملی ذو الشهادتین اشاره  و اظهار کرد: آیت الله العظمی حاج سید محمود شاهرودی (ره)، از مفاخر جهان تشییع و کشور ماست که وجود باارزش این بزرگوار در استان سمنان و شهرستان شاهرود رشد یافته و به اقصی نقاط جهان معرفی شد.

وی بیان کرد: تجلیل از بزرگان دین و مفاخر مذهبی و فرهنگی کشور و قدرشناسی از سالها تلاش و کوشش این بزرگواران اقدام بسیار پسندیده و ارزشمندی است که برگزاری کنگره ملی بزرگداشت آیت الله العظمی شاهرودی (ره) نیز با همین هدف به انجام می رسد.

استاندار سمنان گفت: علیرغم اینکه برگزاری کنگره ملی بزرگداشت آیت الله العظمی حاج سید محمود شاهرودی (ره) به کرونا یی حال حاضر، بهتر است مسؤولان برگزاری این برنامه پیش بینی احتمال ادامه یافتن این شرایط را در تیرماه 1400 داشته باشند و تلاش کنند تا اقدامات مربوط به تولید فیلم، چاپ کتاب و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از برگزاری کنگره ملی ذوالشهادتین تا تدوین سند جامع فرهنگ عمومی

از برگزاری کنگره ملی ذوالشهادتین تا تدوین سند جامع فرهنگ عمومی