مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آذر 1399 ساعت 11:552020-12-13اقتصادي

کمک یک میلیارد تومانی گروه های جهادی به مددجویان اردبیلی


مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: طی سال جاری یک میلیارد تومان با همکاری گروه های جهادی به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان اردبیل کمک شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان اردبیل، حسین دشتی اظهار کرد: طی سال جاری یک میلیارد تومان با همکاری گروه های جهادی برای ساخت و تعمیر مسکن، تامین جهیزیه، انشعابات آب، برق و گاز، توزیع سبدکالا و پک تحصیلی، به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان اردبیل کمک شده است.

وی افزود: 16 گروه جهادی با کمیته امداد استان اردبیل همکاری دارند و این گروه ها با هدف رفع مشکلات نیازمندان و محرومان و همچنین خوداتکایی آن ها، در مناطق محروم و حاشیه نشین ساکن شدند.

  آمادگی کمیته امداد برای هرگونه همکاری با گروه های جهادی مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل ادامه داد: فعالیت های گروه های جهادی به صورت خودجوش توسط جوانان پرشور انقلابی انجام می شود و کمیته امداد استان اردبیل آماده هرگونه همکاری با گروه های جهادی استان است.

دشتی بیان کرد: کمیته امداد استان اردبیل با همیاری بسیج سازندگی، قرارگاه پیشرفت و آبادانی و گروه های جهادی استان توانسته است بخش مهمی از نیازهای خانوار تحت حمایت را مرتفع سازد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک یک میلیارد تومانی گروه های جهادی به مددجویان اردبیلی

کمک یک میلیارد تومانی گروه های جهادی به مددجویان اردبیلی