مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آذر 1399 ساعت 11:152020-12-13سياسي

راهبردهای فرهنگی استان سمنان تدوین شد/ تکریم شخصیت آیت الله العظمی شاهرودی


استاندار سمنان از تدوین راهبردهای فرهنگی استان خبر داد و گفت: این راهبردهای توسط نهادهای فرهنگی و دانشگاهی استان تدوین و برای اجرا و اختصاص اعتبارات باید به سند اجرایی تبدیل شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی رضا آشناگر در نشست صبح یکشنبه شورای فرهنگ عمومی استان سمنان به میزبانی استانداری، ضمن اشاره به تدوین راهبردهای فرهنگی استان توسط گروهی از نهادهای فرهنگی و دانشگاهی بیان کرد: راهبردها نه دستورالعمل و سند بلکه اهداف مشخصی هستند که می توان با استفاده از آنان سند فرهنگی استان را تدوین کرد.

وی با بیان اینکه این راهبردها می توانند چشم انداز ما را تدوین کنند، تاکید کرد: تدوین راهبردها همچنین سبب می شود تا بتوانیم از موازی کاری صورت گرفته توسط دستگاه های اجرایی خودداری کنیم و از سوی دیگر باید گفت تدوین راهبردها مفید است اما برای اجرای آنان باید تبدیل به اسناد شده و ردیف های اعتباری برای آنان تعلق گیرد.

تدوین راهبردهای فرهنگی با 4 هزار نفر روز کار اجرایی استاندار سمنان با بیان اینکه در راستای تدوین راهبردهای فرهنگی استان چهار هزار نفر ساعت زمان از سوی دانشگاهیان و فعالان فرهنگی و دستگاه های اجرایی و فرهنگی صرف شده است، گفت: کار ارزنده ای انجام شده و بخش قابل توجهی از مشکلات فرهنگی استان را پوشش خواهد داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهبردهای فرهنگی استان سمنان تدوین شد/ تکریم شخصیت آیت الله العظمی شاهرودی

راهبردهای فرهنگی استان سمنان تدوین شد/ تکریم شخصیت آیت الله العظمی شاهرودی