مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آذر 1399 ساعت 11:102020-12-13اقتصادي

16137 کارت مبادلات مرزی مرزنشینان کردستانی فعال است


رییس سازمان صنعت،معدن و تجارت کردستان گفت: 28 هزار و 550 خانوار مرزنشین کارت مبادلات مرزی دارند که 16 هزار و 137 مورد از این تعداد فعال است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، محمد دره وزمی ظهر امروز  در جلسه ساماندهی مبادلات مرزی استان کردستان، اظهار کرد: با توجه به مصوبه هیئت دولت در شهرستان های بانه، مریوان و سروآباد سه بازارچه مرزی موقت غیررسمی سیرانبند، خانم شیخان و مله خورد را داریم که برای بهره مندی مرزنشینان از معافیت های مبادلاتی در این مرزها کارت هایی برای آنان صادر شده است.

وی افزود: از همین رو مرزنشینانی که کارت مرزنشینی دارند، باید به دفاتر خدمات دولت الکترونیک مراجعه کرده و خدمت کولبری خود را فعال کرده تا بتوانند از مزایای این طرح بهر مند شوند.

رییس سازمان صنعت،معدن و تجارت کردستان ادامه داد: مرزنشینانی نیز که اعتبار کارت آنها به اتمام رسیده باید قبل از هر کاری اعتبار آن را تمدید کرده و پس از آن خدمت کولبری را فعال کنند.

دره وزمی یادآور شد: در حال حاضر 28 هزار و 550 کارت برای خانوارهای مرزنشین صادر شده که 16 هزار و 137 مورد آنها معادل 57 درصد کارت های صادر شده فعال است و بقیه کارت ها غیرفعال هستند که از مرزنشینان درخواست داریم برای فعال سازی کارت خود اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

16137 کارت مبادلات مرزی مرزنشینان کردستانی فعال است

16137 کارت مبادلات مرزی مرزنشینان کردستانی فعال است