مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آذر 1399 ساعت 10:352020-12-13اجتماعي

آموزش آنلاین به عدالت می انجامد یا بی عدالتی را تشدید می کند؟


شماره تازه ماهنامه مدیریت ارتباطات با مطالب متنوع و خواندنی درباره آموزش آنلاین، آینده رسانه های اجتماعی، برند ابراهیم گلستان و… منتشر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازباعث به رسمیت شناخته شدن آموزش مجازی در کشور شده است.

ناظمی بر این باور است که مشکل اصلی در دسترسی نداشتن دانش آموزان به آموزش مجازی، نه زیرساخت های ارتباطی، بلکه ابزارهای دسترسی به آموزش آنلاین است.

در گفت وگویی دیگر، رضوان حکیم زاده، معاون آموزش های ابتدایی وزارت آموزش و پرورش، اقداماتی را شرح داده که در دو نیم سال تحصیلی گذشته برای آموزش آنلاین در کشور انجام شده است.

امیرعباس تقی پور، مدیر مسئول ماهنامه مدیریت ارتباطات نیز در سرمقاله شماره 127 از تأثیر شکاف های طبقاتی و نابرابری ها بر آموزش آنلاین نوشته و علی ورامینی، سردبیر مدیریت ارتباطات، از آموزش آنلاین به مثابه فرصتی برای دست یابی به عدالت آموزشی در مناطق محروم یاد کرده است.

علیرضا دهقان، استاد ارتباطات دانشگاه تهران و رضا شیرآلی، عضو گروه جامعه شناسی پزشکی انجمن جامعه شناسی ایران هم در مصاحبه هایی درباره تشدید نابرابری ها در آموزش آنلاین هشدار داده اند.

در این پرونده یادداشت ها و مقاله هایی از فاطمه باباخانی، محمدرضا نیکزاد، علیرضا هاشمی سنجانی، امیرعباس میرزاخانی، عظیم محمودآبادی، فرهاد محرابی و… نیز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش آنلاین به عدالت می انجامد یا بی عدالتی را تشدید می کند؟

آموزش آنلاین به عدالت می انجامد یا بی عدالتی را تشدید می کند؟