مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آذر 1399 ساعت 10:102020-12-13اجتماعي

وقف 400 میلیون تومانی برای ساخت درمانگاه جدید در روستای زرقان


اعضای خانواده یکی از جانبازان دوران دفاع مقدس در روستای زرقان بعد از رحلت پدر خانواده، 400 میلیون تومان برای ساخت درمانگاه جدید در این روستا وقف کردند.

- علی اکبر بلالی، در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه برادرم از ناحیه کتف در دوران دفاع مقدس به علت اصابت ترکش زخمی و مجروح شده بود، گفت: بعد از رحلت برادرم در سن 51 سالگی در ماه گذشته خانواده آن مرحوم تصمیم به ایجاد وقفی ماندگار به یاد آن مرحوم داشتند که بعد از بررسی شرایط موجود و قدیمی بودن درمانگاه 60 ساله روستای زرقان که در حال از بین رفتن است، تصمیم گرفتیم این وقف در بخش سلامت برای کمک به مردم انجام شود.

برادر جانباز محمد بلالی با اشاره به جلسه 21 آذر 99 با حضور برخی از اهالی روستای زرقان و مسئولان علوم پزشکی سبزوار که در آنجا صورتجلسه ای نوشته و توسط حاضران امضا شد، افزود: مقرر شد بقیه هزینه ساخت درمانگاه جدید از محل کمک های خیرین و توسط علوم پزشکی سبزوار تامین و ساخت درمانگاه روستای زرقان تکمیل شود.

وی با اشاره به موافقت علوم پزشکی سبزوار با نصب نام این جانباز دوران دفاع مقدس بر سر درب درمانگاه، اضافه کرد: درمانگاه جدید در زمینی به مساحت 460 متر مربع بین مرکز بهداشت و درمانگاه قدیمی روستای زرقان احداث خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقف 400 میلیون تومانی برای ساخت درمانگاه جدید در روستای زرقان

وقف 400 میلیون تومانی برای ساخت درمانگاه جدید در روستای زرقان