مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آذر 1399 ساعت 09:452020-12-13سياسي

سنددار شدن بستر رودخانه ها با هدف مقابله با زمین خواری


مدیرعامل شرکت آب منطقه ای سمنان از صدور نخستین سند رسمی بستر رودخانه های این استان با همکاری شرکت آب منطقه سمنان و سازمان ثبت اسناد و املاک استان سمنان خبر داد.

- با صدور نخستین سند رسمی بستر رودخانه در سمنان کلید خورد: سنددار شدن بستر رودخانه ها با هدف مقابله با زمین خواری ایسنا/سمنان مدیرعامل شرکت آب منطقه ای سمنان از صدور نخستین سند رسمی بستر رودخانه های این استان با همکاری شرکت آب منطقه سمنان و سازمان ثبت اسناد و املاک استان سمنان خبر داد.

ایرج حیدریان در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: شناسنامه دار شدن بستر رودخانه ها با هدف جلوگیری از تصرفات غیرمجاز و تعرض در بستر رودخانه ها با همکاری سازمان ثبت اسناد و املاک استان سمنان انجام می شود و نخستین سند رسمی بستر رودخانه های استان سمنان نیز امروز رونمایی شد.

وی افزود: در اولین گام، سند تک برگی 82 هکتار از مساحت اراضی بستر رودخانه گل رودبار شهرستان سمنان صادر شد که امروز با حضور مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان سمنان از آن رونمایی شد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای سمنان ادامه داد: کل طول رودخانه های استان سمنان بالغ بر یک هزار و 560 کیلومتر است که 950 کیلومتر از این مساحت، تا پایان سال 1400 مطالعه و سند رسمی آن ها صادر می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سنددار شدن بستر رودخانه ها با هدف مقابله با زمین خواری

سنددار شدن بستر رودخانه ها با هدف مقابله با زمین خواری