مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آذر 1399 ساعت 09:102020-12-13سياسي

نسخه گویای 10 عنوان از کتاب های «نشر شاهد» منتشر شدند


مدیرکل اسناد و انتشارات بنیاد شهید و امور ایثارگران از انتشار نسخه گویای 10 عنوان دیگر از کتاب های «نشر شاهد» با همکاری «ایران صدا» خبر داد.

- مدیرکل اسناد و انتشارات بنیاد شهید و امور ایثارگران از انتشار نسخه گویای 10 عنوان دیگر از کتاب های نشر شاهد با همکاری ایران صدا خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رحیم نریمانی با اعلام این خبر اظهار کرد: کتاب های گویا به صورت روایی، اثربخشی فرهنگ ایثار و شهادت را افزایش می دهند و از جذابیت بیشتری برای مخاطبان برخوردارند.

در شرایط فعلی کشور که مردم درگیر همه گیری ویروس کرونا هستند، گرایش به شنیدن کتاب های گویا و صوتی در دوران قرنطینه بیشتر شده است.

مدیرکل اسناد و انتشارات بنیاد شهید و امور ایثارگران اضافه کرد: برای پاسخگویی به نیاز مخاطبان به ویژه علاقه مندان به آثار حوزه ایثار و شهادت، نشر شاهد در ماه های گذشته تمرکز بیشتری در این عرصه داشته و بر مبنای تفاهم نامه ای که با ایران صدا امضا کرده، درصدد گویا کردن کتاب های پرفروش خود برآمده است.

وی با بیان این که تاکنون بیش از 10 عنوان از کتاب های نشر شاهد به کتاب گویا تبدیل و به تازگی 10 اثر دیگر در همکاری با ایران صدا به کتاب صوتی تبدیل شده اند، گفت: کتاب های جدید شامل آخرین زره پوش ، چشم بیدار ، گلین ، قاموس عشق ، لطیف عشق ، ماه برکه ، آخرین نبرد ، پا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نسخه گویای 10 عنوان از کتاب های «نشر شاهد» منتشر شدند

نسخه گویای 10 عنوان از کتاب های «نشر شاهد» منتشر شدند