مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آذر 1399 ساعت 08:252020-12-13ورزشي

تمدید قرارداد سپیدرود با 2 بازیکن زیر 23 سال


باشگاه سپیدرود رشت با اسکندری و سهرابی دو بازیکن زیر 23 سال اقدام به عقد و تمدید قرارداد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، تیم فوتبال سپیدرود رشت با امیرحسین اسکندری و آرین سهرابی دو بازیکن جوان و زیر 23 سال خود تمدید قرارداد کرد.

آرین سهرابی با 22 سال سن، دروازه بان تیم های جوانان و امید باشگاه سپیدرود که سابقه حضور با این تیم در لیگ برتر را هم دارد فصل گذشته در شهرداری آستارا عضویت داشت و موفق شد تا از لیگ دسته دوم به همراه تیمش به لیگ دسته اول صعود کند.

همچنین امیرحسین اسکندری که سهمیه زیر 23 سال محسوب می شود و برای چهارمین سال در لیست بزرگ سالان سپیدرود حضور دارد، در پست های هافبک وسط و دفاعی توپ می زند.

اسکندری قهرمانی امیدهای لیگ برتر گیلان با سپیدرود را در کارنامه دارد و سال گذشته در لیگ دسته اول آزادگان در بسیاری از بازی ها در ترکیب سپیدرود به میدان رفته است.

باشگاه سپیدرود پیش ازاین با اویس کردجهان از شهرداری ماهشهر، حسین گوهری از شهرداری بندرعباس، سید علی یحیی زاده از نیروی زمینی تهران، نیما پاک دل از شهرداری آستارا، فرشاد اسماعیل زاده از شهرداری فومن، محمد غلامی، میثم میر پسندیده، محمد طالبی و میلاد پورمحسن از داماش گیلان، صاحب فرجی، سید محمد حسینی و مصطفی زینعلی از چوکای تالش در رده بزرگ سال و صائب عاطفی از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمدید قرارداد سپیدرود با 2 بازیکن زیر 23 سال

تمدید قرارداد سپیدرود با 2 بازیکن زیر 23 سال