مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آذر 1399 ساعت 08:152020-12-13سياسي

تو باید خجالت بکشی آقای مجری!


آفرین به این دختر و افسوس به آن مجری! چرا باید یک فرد در قامت مجری تلویزیون آن قدر از جامعه فاصله داشته باشد که فکر کند، راننده تاکسی بودن خجالت دارد؟ - آفرین به این دختر و افسوس به آن مجری! چرا باید یک فرد در قامت مجری تلویزیون آن قدر از جامعه فاصله داشته باشد که فکر کند، راننده تاکسی بودن خجالت دارد؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در یادداشتی در عصر ایران به قلم مصطفی داننده آمده است: خانوادگی در برنامه آشپزی شبکه یک تلویزیون به نام دستپخت شرکت کرده اند.

شغل پدر، راننده تاکسی است.

مجری مسابقه آشپزی از دختر شرکت کننده می پرسد: این که شغل پدرت راننده تاکسی است، جلوی دوستانت ناراحتت نمی کند؟ خوشبختانه دختر شرکت کننده با سری بالا گفت: این هم یک شغل است و مگر همه شغل ها باید دکتر و مهندس باشند؟ آفرین به این دختر و افسوس به آن مجری! چرا باید یک فرد در قامت مجری تلویزیون آن قدر از جامعه فاصله داشته باشد که فکر کند، راننده تاکسی بودن خجالت دارد؟ باید به این مجری گفت که احتمالا درآمد راننده تاکسی از خیلی از مشاغل دیگر بیشتر است.

درآمد آن هم بیشتر نباشد از حیث استقلال و اتکای فرد به خود و آزاد بودن وقت و ارتباط گسترده با لایه های مختلف اجتماعی و یکجانشین نبودن بر برخی مشاغل دیگر برتری دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تو باید خجالت بکشی آقای مجری!

تو باید خجالت بکشی آقای مجری!