مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آذر 1399 ساعت 08:052020-12-13سياسي

فرماندار: از پذیرش مسافر و توریست در پاوه معذوریم


ما فعلا میزبان توریست و گردشگر نیستیم ، لذا از شهروندان هم درخواست داریم تا تثبیت شرایط عادی به لحاظ شیوع کرونا، از دعوت و پذیرفتن مسافر خودداری کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، پرویز ایده پور امروز در جمع اصحاب رسانه در خصوص آخرین وضعیت شهرستان پاوه به لحاظ شیوع ویروس کرونا ، اظهار داشت: پاوه با توجه به توریستی بودن، میزبان گردشگران است که در این ایام کرونایی سبب بالا رفتن میزان آلودگی شهرستان شد.

وی ادامه داد: با اعمال محدودیت ها از سوی ستاد ملی کرونایی، خوشبختانه با همکاری خوب مردم، تجار، کسبه و دستگاه های اجرایی در حال حاضر از وضعیت قرمز کرونایی به نارنجی رسیده ایم.

فرماندار پاوه با اظهار امیدواری از تداوم همکاری مردم تا ریشه کنی کووید 19، گفت: محدودیت های ترددی همچنان حکم فرماست و ما فعلا میزبان توریست و گردشگر نیستیم و از شهروندان هم درخواست داریم تا تثبیت شرایط عادی از دعوت و پذیرفتن مسافر خودداری کنند.

وی در خصوص جبران خسارت کسبه، تصریح کرد: هر بحرانی چارچوب خاص خود را دارد و عمدتا برای خروج از بحران و ترمیم آن، ستاد بحران کشور تصمیم می گیرد و با توجه به اینکه جزیی از کل هستیم، آنچه در مصوبات ستاد ملی کرونا باشد برای شهروند پیگیری خواهیم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار: از پذیرش مسافر و توریست در پاوه معذوریم

فرماندار: از پذیرش مسافر و توریست در پاوه معذوریم