مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آذر 1399 ساعت 08:052020-12-13اجتماعي

سهمیه 90 درصدی در کنکور برای برگزیدگان جشنواره خوارزمی مناسب است


رییس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان درباره ایجاد سهمیه کنکور برای برگزیدگان جشنواره خوارزمی گفت: سهمیه 90 درصدی در کنکور مناسب به نظر می رسد اما باید کیفیت خروجی را تقویت کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، الهام یاوری در گردهمایی مجازی با رؤسای ادارات و دبیران استانی جشنواره جوان خوارزمی بخش دانش آموزی با اشاره به اهمیت برگزاری جشنواره جوان خوارزمی در تقویت روحیه آفرینش و عمل گرایی دانش آموزان بیان کرد: با گسترش اطلاع رسانی به موقع و آموزش هایی که به معاونان می دهیم می توانیم به تقویت حوزه علوم انسانی و علوم پایه بپردازیم و استعدادهای این حوزه را شناسایی کنیم.

رییس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان با اشاره به اینکه دانش آموزان بعد از شرکت در جشنواره خوارزمی باید اندوخته ارزشمند اطلاعاتی از این جشنواره داشته باشند، گفت: ایجاد انگیزه و افزایش اعتمادبه نفس باید در دانش آموزانی که موفق به شرکت و ارائه طرح در این جشنواره می شوند، ارتقا یابد.

یاوری تصریح کرد: فراهم کردن جو عمومی برای شرکت دادن همه جامعه، ایجاد علاقه برای داشتن اندوخته علمی و تأثیر مثبت بر دانش آموزان به کمک مدیران استانی، موضوعاتی است که باید در برگزاری جشنواره جوان خوارزمی موردتوجه قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهمیه 90 درصدی در کنکور برای برگزیدگان جشنواره خوارزمی مناسب است

سهمیه 90 درصدی در کنکور برای برگزیدگان جشنواره خوارزمی مناسب است