مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آذر 1399 ساعت 07:302020-12-13فرهنگي

حضور «لیلیت» در جشنواره تئاتر مقاومت/نمایش آنلاین اول دی ماه


نویسنده و کارگردان نمایش «لیلیت» گفت: این اثر نمایشی در هفدهمین جشنواره سراسری تئاتر مقاومت حضور یافت و پس از انجام داوری، به دلیل شرایط کرونایی تصویربرداری شده و در روز اول دی ماه از طریق سایت تیوال برای علاقه مندان اکران خواهد شد.

- محمدرضا شاهمردی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به اینکه هفدهمین جشنواره سراسری تئاتر مقاومت به همت انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس، بنیاد روایت فتح و سایت تیوال آغاز به کار کرد، اظهار کرد: این جشنواره با محوریت انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مدافعان حرم به دبیری حمید نیلی در حال برگزاری است.

وی ادامه داد: این جشنواره به دلیل شیوع بیماری کرونا به صورت آنلاین برگزار شده است به این صورت که نمایش ها در تهران تصویربرداری و داوری شده و در نهایت از طریق سایت تیوال در معرض دید مخاطبان قرار خواهد گرفت.

این هنرمند پر افتخار قمی با اشاره به اینکه نمایش لیلیت به نویسندگی و کارگردانی خودش انجام شده است، ابراز کرد: قصه این نمایش درباره وقایعی است که در دل جنگ بوسنی و هرزگوین اتفاق افتاده و نشان دهنده بخش هایی از مقاومت مردم مظلوم و مسلمان این منطقه در برابر وحشی گری های صرب ها و داستان روایتگر این جنگ در سال 1992 است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور «لیلیت» در جشنواره تئاتر مقاومت/نمایش آنلاین اول دی ماه

حضور «لیلیت» در جشنواره تئاتر مقاومت/نمایش آنلاین اول دی ماه