مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آذر 1399 ساعت 07:152020-12-13اقتصادي

300 شغل برکت با حمایت از محیط زیست شرق مازندران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، معاون تامین نهاده ها و مشارکت های اقتصادی بنیاد برکت ضمن بیان این مطلب افزود: مشارکت اقتصادی و سرمایه گذاری بنیاد برکت در شهر نکا علاوه بر بازیافت روزانه 60 تن کارتن زباله و کمک به حفظ محیط زیست، - سرمایه گذاری بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام در شرق مازندران علاوه بر کمک به حفظ محیط زیست ایجاد 300 فرصت شغلی را به دنبال داشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، معاون تامین نهاده ها و مشارکت های اقتصادی بنیاد برکت ضمن بیان این مطلب افزود: مشارکت اقتصادی و سرمایه گذاری بنیاد برکت در شهر نکا علاوه بر بازیافت روزانه 60 تن کارتن زباله و کمک به حفظ محیط زیست، باعث ایجاد 300 شغل مستقیم و غیرمستقیم برای اهالی این شهرستان محروم شرق استان مازندران شده است.

هادی جوهری خاطرنشان کرد: سرمایه گذاری 160 میلیارد ریالی بنیاد برکت در شرکت پارس کاغذ نکا جمع آوری روزانه 60 تن مواد زباله کارتن از سطح شهر و کمک به محیط زیست را در پی داشته است.

همچنین این شرکت تولیدکننده انواع کاغذ های فلوتینگ، لاینر و شبه کرافت از بازیافت ضایعات کاغذ (قابل استفاده در تولید ورق کارتن و صنایع بسته بندی) 70 میلیارد ریال صادرات به کشور های ترکمنستان و عراق داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

300 شغل برکت با حمایت از محیط زیست شرق مازندران

300 شغل برکت با حمایت از محیط زیست شرق مازندران