مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آذر 1399 ساعت 07:102020-12-13اقتصادي

آغاز طرح زمستانه انتظامی ترافیکی در فارس


طرح راهداری زمستانه طی آیینی با حضور مسئولان انتظامی و رهداری و حمل و نقل جاده ای استان فارس و رژه جمعی از نیروهای حاضر در این طرح، آغاز شد.

- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس یکشنبه 23 آذر در آیین آغاز طرح زمستانه راهداری با بیان اینکه طی یکسال گذشته، فعالان تامین ایمنی جاده ها تلاش قابل تحسینی را در فارس داشتند، شیوع کرونا را موجب قرارگرفتن نیروهای راهداری در خط مقدم پیشگیری از این بیماری دانست.

علیرضا سیاهپور با بیان اینکه براساس آمار پزشکی قانونی طی سه سال متوالی و از سال 96 شاهد کاهش تلفات ناشی از حوادث جاده ای در فارس بوده ایم، ادامه داد: در هشت ماهه امسال هم 20 درصد کاهش تلفات نسبت به مدت مشابه سال گذشته داشتیم که نشان از تعامل خوب دستگاه های مختلف دارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس ابراز امیدواری کرد که با استفاده از ظرفیت رسانه ها به افزایش فرهنگ ترافیک کمک کنیم و با اشاره به قرارداشتن در آستانه هفته حمل و نقل و راهداری جاده ای که از 26 آذرماه آغاز می شود، از رانندگانی که در خط مقدم حوزه اقتصادی قرار دارند و با تلاش شبانه روزی به ویژه در دوران شیوع کرونا مسئولیت حمل بار و کالای استراتژیک مردم را بر عهده داشتند و در بنادر شمالی و جنوبی حضور پیدا کردند، قدردانی کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز طرح زمستانه انتظامی ترافیکی در فارس

آغاز طرح زمستانه انتظامی ترافیکی در فارس