مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آذر 1399 ساعت 06:452020-12-13اقتصادي

اجرای 150 پروژه مشارکتی در موقوفات و بقاع متبرکه کشور


طی یکسال گذشته، قریب 1,800 میلیارد تومان پروژه در قالب 150 پروژه مشارکتی با حضور سرمایه گذاران در سراسر کشور تعریف و شروع به کار کرده است.

- مهدی پندار گفت: طی یکسال گذشته، قریب 1,800 میلیارد تومان پروژه در قالب 150 پروژه مشارکتی با حضور سرمایه گذاران در سراسر کشور تعریف و شروع به کار کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مهدی پندار معاون بهره وری اقتصادی موقوفات سازمان اوقاف در حاشیه بازدید از عملیات عمرانی موقوفات و بقاع متبرکه آذربایجان شرقی اظهار کرد: بر اساس سیاست های سازمان اوقاف و امور خیریه، مهم ترین مسئله، ایجاد بهره وری از موقوفات بوده تا بتوانیم با توجه به شرایط و مزیت موقوفات، فعالیت های اقتصادی مشخصی را تعریف کرده و علاوه بر افزایش بهره وری، درآمدها نیز در راستای اجرای نیات واقفان هزینه شود.

وی با بیان این که سیاست دیگری که در حوزه بهره وری موقوفات درنظر گرفته شده است، مهاجرت از اجاره داری به سمت انجام انواع فعالیت های مشارکتی با حضور بخش خصوصی است، افزود: بر این اساس، تلاش می کنیم تا عمران و آبادانی در موقوفات ایجاد شود.

پندار با اشاره به این که ایجاد عمران و آبادانی در بقاع متبرکه از جمله برنامه هایی است که با هدف ایجاد بهره وری، درآمد پایدار و همچنین ایجاد فضای مناسب برای زوار انجام می شود، گفت: در این رابطه، ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 150 پروژه مشارکتی در موقوفات و بقاع متبرکه کشور

اجرای 150 پروژه مشارکتی در موقوفات و بقاع متبرکه کشور