مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آذر 1399 ساعت 06:352020-12-13ورزشي

هیچ مانعی برای پیشرفت هسته ای کشور پذیرفتنی نیست


عضو مجمع نمایندگان مازندران با بیان اینکه هیچ مانعی بر سر راه پیشرفت هسته ای کشور پذیرفتنی نیست، گفت: اجرای پروتکل الحاقی در برجام به تصویب مجلس نرسید.

- علی کریمی فیروزجایی در گفتگو با خبرنگار مهر با تاکید بر نقش محوری مجلس در انعقاد قراردادهای خارجی کشور گفت: اجرای پروتکل الحاقی در برجام هیچ گاه در مجلس شورای اسلامی به تصویب نرسید و پروتکل الحاقی جزو شروط فراتر از برجام در معاهده هسته ای کشورمان با غرب بود که دولت یکجانبه آن را پذیرفت.

این مسئول یادآور شد: بر اساس اصل 125 قانون اساسی تمامی معاهدات، قراردادها و پیمانهای دولت با طرف های خارجی باید به تصویب مجلس شورای اسلامی برسد.

دبیر کل جامعه اسلامی فرهنگیان کشور اجرای پروتکل الحاقی را به زیان منافع کشورمان در اعتلای صنعت هسته ای دانست و افرود: مناقشه هسته ای کشورمان با غرب بر سر سلاح هسته ای نیست چراکه این مسئله از اساس در دکترین جمهوری اسلامی ایران جایگاهی ندارد و غربی ها نیز به آن اذعان دارند.

این نماینده مجلس تاکید کرد: با توجه به ماهیت صلح آمیز صنعت هسته ای ایران، هیچ مانعی را بر سر راه پیشرفت این دانش نمی پذیریم.

کریمی فیروزجایی با انتقاد از هیاهوی بسیار و مشکوک برخی محافل داخلی با همراهی منابع غربی بر سر مصوبه اقدام راهبردی مجلس یازدهم افزود: اجرای این طرح راهب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ مانعی برای پیشرفت هسته ای کشور پذیرفتنی نیست

هیچ مانعی برای پیشرفت هسته ای کشور پذیرفتنی نیست