مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آذر 1399 ساعت 06:352020-12-13فرهنگي

«دستپخت» شبِ یلدا با حضور سه بازیگر طنز در شبکه یک سیما


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، شبکه یک سال گذشته با فرمول یک علی ضیاء در شبِ یلدا به آنتن می آمد و برخی از رسانه ها هم به این نکته اشاره کردند یلدایی امسال این شبکه تلویزیونی هم فرمول یک خواهد بود.

- بازیگران در شبِ یلدا، داورِ دستپخت شبکه یک می شوند، برنامه ای که در طولانی ترین شب سال، جزو ویژه های کنداکتورِ تلویزیون قرار می گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو ، شبکه یک سال گذشته با فرمول یک علی ضیاء در شبِ یلدا به آنتن می آمد و برخی از رسانه ها هم به این نکته اشاره کردند یلدایی امسال این شبکه تلویزیونی هم فرمول یک خواهد بود.

با پیگیری ها مشخص شد برنامه دستپخت در شبِ یلدای امسال ویژه یلدایی شبکه یک می شود.

سیدوحید حسینی مجری و کارگردان این برنامه تلویزیونی گفت: ویژه برنامه دستپخت در شبِ یلدا حدود ساعت 19:30 روی آنتن می رود و 80 دقیقه با اتفاقات جذابی، مخاطبین را همراه خواهیم کرد.

بیشتر تأکید و تلاش مان برای شبِ یلدای امسال این است که مردم یلدایشان را در خانه ها بمانند و از برنامه های سرگرم کننده یلدایی تلویزیون بهره ببرند.

وی با اشاره به ادای احترامِ این برنامه به پرستاران، تصریح کرد: روز شنبه همچون روالِ برنامه مان روی آنتن خواهیم رفت و با رقابت آشپزی پرستاران، برنامه ویژه برای ادای احترام به سفیدپوشانِ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«دستپخت» شبِ یلدا با حضور سه بازیگر طنز در شبکه یک سیما

«دستپخت» شبِ یلدا با حضور سه بازیگر طنز در شبکه یک سیما