مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آذر 1399 ساعت 06:002020-12-13فناوري

شاد همچنان دور از دسترس!


در حالی که استان زنجان رتبه سوم کشور در زمینه استفاده از شاد توسط دانش آموزان را دارد، اما همچنان بسیاری از دانش آموزان روستایی دسترسی لازم به نرم افزار را ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، شیوع ویروس معلمان این روستا در شهر قیدار حضور دارند و معلمان به راحتی فایل های لازم را ارسال می کنند، ادامه داد: ولی دانش آموزان برای ارسال حتی یک عکس نیز با مشکل مواجه هستند.

 وی با اشاره به اینکه اپراتور همراه اول در این مناطق آنتن ندارد، گفت: اپراتور ایرانسل هم تنها در ارتفاعات آنتن دارد.

  ایپکچی در پاسخ به این سوال که در مورد اینکه راه های جایگزین برای حمایت از تحصیل از دانش آموزان این روستا چیست، گفت: مدارس در روزهایی که فعال است فایل های آموزشی را در اختیار دانش آموزان قرار می دهد اما همچنان در زمینه ارسال و دریافت اطلاعات بین دانش آموزان و معلمان مشکل وجود دارد.

  وی با اشاره به اینکه در یکی از شیفت های مدرسه غلام ویس 140 دانش آموز تحصیل می کند، عنوان کرد: هشت معلم تدریس این دانش آموزان را بر عهده دارد.

مدیر مدرسه روستای غلام ویس با بیان اینکه همه اولیای دانش آموزان سواد لازم برای حمایت تحصیلی از فرزندان خود را ندارند، گفت: با این وجود این دانش آموزان از آموزش های ارائه شده در تلویزیون استفاده می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شاد همچنان دور از دسترس!

شاد همچنان دور از دسترس!