مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آذر 1399 ساعت 05:552020-12-13ورزشي

بازگشت فرنگی کار مغضوب به میدان/ حضور سعید عبدولی در لیگ برتر


فرنگی کار جنجالی تیم ملی کشتی ایران بعد از مدت ها دوری از میادین به دلایل مختلف، دوباره با حضور در مرحله نهایی لیگ برتر به میدان باز می گردد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اواسط سال جاری بود که سعید عبدولی با انتقاد تند خود از وضعیت کشتی، خواسته یا ناخواسته وارد مسائل حاشیه ای و حذف از گردونه مدعیان شد که بزرگترین تبعات آن، عدم دعوت به اردوی تیم ملی و غیبت در رقابتهای انتخابی بود؛ به طوری که برخی از اهالی کشتی هم تأیید کردند، حذف به ظاهر مقطعی سعید عبدولی از اردوها و رقابت های انتخابی به اظهارات تند و صریح او ربط داشت که در تلویزیون مطرح شد و متولیان فدراسیون کشتی را از زیر تیغ انتقاد گذراند.

متولیان کشتی و کادر فنی تیم ملی در واکنش به این اتفاقات اعلام کردند عدم دعوت عبدولی به اردو و رقابتهای انتخابی، دلایل شخصی و فنی داشته است و سعید عبدولی گفته بود فعلاً شرایط حضور در انتخابی و اردوی تیم ملی را ندارد! عبدولی که در ماه های اخیر به نوعی مغضوب واقع شده بود، ترجیح داد در همان زادگاهش تمرین کند و فعلاً حرفی از بازگشت به اردو و تیم ملی را نزند، تا اینکه لیگ برتر کشتی بهانه خوبی برای او شد تا دوباره به میدان بازگردد.

بر این اساس سعید عبدولی به عنوان دارنده مدال برنز المپیک و طلای جهان به تازگی با عقد قرارداد رسمی با تیم بازار بزرگ د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت فرنگی کار مغضوب به میدان/ حضور سعید عبدولی در لیگ برتر

بازگشت فرنگی کار مغضوب به میدان/ حضور سعید عبدولی در لیگ برتر