مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آذر 1399 ساعت 05:502020-12-13دانش

برگزاری نشست «کاوش در سمت تاریک کیهان: انرژی تاریک و ماده تاریک»


کانون نجوم دانشگاه صنعتی امیرکبیر به مناسبت هفته پژوهش نشست برخط «کاوش در سمت تاریک کیهان: انرژی تاریک و ماده تاریک» را برگزار می کند.

- برگزاری نشست کاوش در سمت تاریک کیهان: انرژی تاریک و ماده تاریک کانون نجوم دانشگاه صنعتی امیرکبیر به مناسبت هفته پژوهش نشست برخط کاوش در سمت تاریک کیهان: انرژی تاریک و ماده تاریک را برگزار می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه دانشجویان ایسنا، این نشست با ارائه حسین مصحفی ـ دکترای کیهان شناسی روز سه شنبه 25 آذرماه ساعت 16 الی 18 به صورت برخط در سایت کانون نجوم و در بستر اسکای روم برگزار خواهد شد.

مروری بر کیهان شناسی استاندارد ، ماده تاریک، تاریخچه و معرفی ، مشاهدات مربوط به ماده تاریک ، کاندیداهای ماده تاریک ، آزمایش های در حال انجام و آینده برای ماده تاریک ، انبساط شتابدار کیهان ، مشاهدات انرژی تاریک ، ثابت کیهان شناسی به عنوان انرژی تاریک ، مدل های مختلف انرژی تاریک ، گرانش تعمیم یافته و رصدهای فعلی و آینده برای انرژی تاریک از جمله سرفصل های مورد ارائه این نشست است.

این نشست ابتدا با مدل استاندارد کیهانشناسی آشنا می کند و به بحث درباره ماده تاریک و روش های مشاهده آن خواهد پرداخت؛ همچنین کاندیداهای ماده تاریک و آزمایش های در حال انجام برای مشاهده آن را نیز بررسی خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نشست «کاوش در سمت تاریک کیهان: انرژی تاریک و ماده تاریک»

برگزاری نشست «کاوش در سمت تاریک کیهان: انرژی تاریک و ماده تاریک»